
Reklámügynökségek fajtái
A reklám ügynökség olyan vállalat, aki a reklámpiacon a kreatív tervek kidolgozását és a médiában való megjelenését intézi az őt megbízó cégnek. Általában a reklám ügynökség egy különálló cég, bár nagy cégek esetében előfordulnak ún. in-house ügynökségek is, amik házon belül látják el a marketing feladatokat. A reklám ügynökség elláthatja a megbízó cég teljes marketingkommunikációs feladatait, ebben az esetben full-service szolgáltatást nyújt. Ez a legkomplexebb fajta, aminek nagy előnye, hogy egy ügynökség kezében van a teljes folyamat és minden egyes részre teljes rálátásuk és ráhatásuk van. Vannak kreatív ügynökségek, amiknek a profilja a kreatív tervezésre összpontosul, így csak ezt a kisebb részfeladatot látja el. A médiaügynökség hasonlóan az előzőhöz, szintén csak egy részfeladattal foglalkozik, a médiában való megjelenéssel. És végül vannak olyanok, amik például csak az online megjelenéssel foglalkoznak. Láthatjuk, hogy a reklám ügynökség egy elég tág fogalom, ami többféle tevékenységgel foglalkozó vállalkozást foglal magában.
More Stories
A tartózkodási engedély szükségessége
A tartózkodási engedély egy olyan hivatalos dokumentum, amely lehetővé teszi külföldiek számára, hogy hivatalosan tartózkodjanak egy adott ország határain belül....
Online marketing ügynökségek szolgáltatásainak igénylése
Az online marketing területe egyre fontosabbá válik a vállalkozások számára, mivel a digitális világ egyre inkább a mindennapok részévé válik....
Majdnem mindent elvesztettem
Kezdem az elején, én úgy nőttem fel, hogy a szüleim folyamatosan ittak, tehát ezt vettem át normaként tőlük. A gond...
Megbízhatunk -e a reklámokban?
Igen sokan úgy vélekednek, manapság már nem lehet eligazodni a ránk zúduló reklám dömpingben és tartanak attól is az emberek,...
Az együttérzésből fakadó boldogság igazi kincs
Mindenki életében vannak nehezebb idők, amit szeretnének mihamarabb túllépni. Sok esetben ez csak segítséggel lehetséges. Az együttérzésből fakadó boldogság semmihez...
Google Ads kampány a piacvezető pozícióhoz
Egy vállalkozás csak akkor lehet sikeres, ha az általa kínált termékek eljutnak a potenciális érdeklődőkhöz a világhálón keresztül is. A...