Igen sokan úgy vélekednek, manapság már nem lehet eligazodni a ránk zúduló reklám dömpingben és tartanak attól is az emberek, hogy aminél nagyobb profit érdekében hamis, megtévesztő reklámokat is készítenek a vállalatok annak érdekében, hogy minél kelendőbb legyen egy- egy termék. Tehát nem mernek hinni a reklámoknak, nem tartják hiteles információ forrásnak. Éppen ezért sokan igyekeznek még csak észre sem venni a reklámokat, reklámszűrőket alkalmaznak, hogy ne érje őket hatás és ne befolyásolják őket a döntéshozatalban. Ez viszont azt is jelenti, hogy egyre nehezebb felkelteni a vásárlók figyelmét, ami igazi kihívás elé állítja a marketing szakembereket. Sokan a humorral igyekeznek célt érni, és van aki kifejezetten furcsa vagy épp ízléstelen reklám gyártásába kezd annak érdekébe, hogy általa fel tudja kelteni az érdeklődést. Tehát a rossznak ítélt ízléstelen reklám is lehet jó reklám, hiszen sikerül a vásárló szűrőjét kikerülve, beférkőznie a tudatában és valami módon emlékezetessé válni.
Megbízhatunk -e a reklámokban?
Liyana Parker
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.