Megbízhatunk -e a reklámokban?

Igen sokan úgy vélekednek, manapság már nem lehet eligazodni a ránk zúduló reklám dömpingben és tartanak attól is az emberek, hogy aminél nagyobb profit érdekében hamis, megtévesztő reklámokat is készítenek a vállalatok annak érdekében, hogy minél kelendőbb legyen egy- egy termék. Tehát nem mernek hinni a reklámoknak, nem tartják hiteles információ forrásnak. Éppen ezért sokan igyekeznek még csak észre sem venni a reklámokat, reklámszűrőket alkalmaznak, hogy ne érje őket hatás és ne befolyásolják őket a döntéshozatalban. Ez viszont azt is jelenti, hogy egyre nehezebb felkelteni a vásárlók figyelmét, ami igazi kihívás elé állítja a marketing szakembereket. Sokan a humorral igyekeznek célt érni, és van aki kifejezetten furcsa vagy épp ízléstelen reklám gyártásába kezd annak érdekébe, hogy általa fel tudja kelteni az érdeklődést. Tehát a rossznak ítélt  ízléstelen reklám is lehet jó reklám, hiszen sikerül a vásárló szűrőjét kikerülve, beférkőznie a tudatában és valami módon emlékezetessé válni.

munkaruházat webshop Previous post A munkaruházat webshop non-stop elérhető
cipő rendelés Next post Megbízható az online cipő rendelés?