
Megbízhatunk -e a reklámokban?
Igen sokan úgy vélekednek, manapság már nem lehet eligazodni a ránk zúduló reklám dömpingben és tartanak attól is az emberek, hogy aminél nagyobb profit érdekében hamis, megtévesztő reklámokat is készítenek a vállalatok annak érdekében, hogy minél kelendőbb legyen egy- egy termék. Tehát nem mernek hinni a reklámoknak, nem tartják hiteles információ forrásnak. Éppen ezért sokan igyekeznek még csak észre sem venni a reklámokat, reklámszűrőket alkalmaznak, hogy ne érje őket hatás és ne befolyásolják őket a döntéshozatalban. Ez viszont azt is jelenti, hogy egyre nehezebb felkelteni a vásárlók figyelmét, ami igazi kihívás elé állítja a marketing szakembereket. Sokan a humorral igyekeznek célt érni, és van aki kifejezetten furcsa vagy épp ízléstelen reklám gyártásába kezd annak érdekébe, hogy általa fel tudja kelteni az érdeklődést. Tehát a rossznak ítélt ízléstelen reklám is lehet jó reklám, hiszen sikerül a vásárló szűrőjét kikerülve, beférkőznie a tudatában és valami módon emlékezetessé válni.
More Stories
A tartózkodási engedély szükségessége
A tartózkodási engedély egy olyan hivatalos dokumentum, amely lehetővé teszi külföldiek számára, hogy hivatalosan tartózkodjanak egy adott ország határain belül....
Online marketing ügynökségek szolgáltatásainak igénylése
Az online marketing területe egyre fontosabbá válik a vállalkozások számára, mivel a digitális világ egyre inkább a mindennapok részévé válik....
Majdnem mindent elvesztettem
Kezdem az elején, én úgy nőttem fel, hogy a szüleim folyamatosan ittak, tehát ezt vettem át normaként tőlük. A gond...
Az együttérzésből fakadó boldogság igazi kincs
Mindenki életében vannak nehezebb idők, amit szeretnének mihamarabb túllépni. Sok esetben ez csak segítséggel lehetséges. Az együttérzésből fakadó boldogság semmihez...
Google Ads kampány a piacvezető pozícióhoz
Egy vállalkozás csak akkor lehet sikeres, ha az általa kínált termékek eljutnak a potenciális érdeklődőkhöz a világhálón keresztül is. A...
Reklámozás vállalatok számára
A világban mindig is szükség volt reklámozásra, ha a kínáló személy vagy vállalkozás azt szerette volna, hogy az emberek tudjanak...