Ha vállalkozásod van, vagy ha marketing területén dolgozol, nem ismeretlen számodra a marketing stratégia fogalma. A reklám ügynökség, de év elején szinte mindenki foglalkozik valamennyit üzleti, vagy magánéleti céljaival. Ahhoz, hogy ezek az elvárt célok megvalósulhassanak, nem elegendő megfogalmazni őket. A reklámügynökség szerint szükséges, hogy bármilyen célról van is szó, készítsünk mellé stratégiai tervet. A reklám ügynökség úgy véli, hogy hazánkban még mindig sok vállalkozás téves úton jár, vagy nem készíti el megfelelően a teljes vállalkozásra vonatkozó stratégiáját, amelynek egyik fontos üzleti részét képezi a marketing stratégia összeállítása. Hogy miért? A reklámügynökség szerint azért, mert a célokat a stratégián belül bonthatjuk le kisebb, nagyobb feladatokká, meghatározhatjuk a feladatok felelőseit, kitűzhetjük a határidőket és még számos olyan fontos teendőt rögzíthetünk benne, amely segít fókuszban tartani a céljainkat az egész év során. A marketingstratégia feladata a fő probléma azonosítása, kockázattal járó és radikális döntések meghozatala.A jó marketing stratégia mindig konkrét, tehát ne sajnáljuk rá az időt, szánjunk pár napot rá és ne féljünk hozzáértő csapat segítségét kérni, hiszen ez mind csak hasznunkra válhat.
Miért fontos a marketing stratégia?
Liyana Parker
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.