Bizony az ünnepi időszakban megnövekszik azon reklámok száma, amelyek a gyermekekre igyekeznek hatni. Köztudott, hogy már egész kicsi korban a gyerekek nézik a tévét, kezükbe kerül az okostelefon, a tablet, és ezért ugyan úgy zúdulnak rájuk is a hirdetések és reklámok számolatlanul. De hogy is van ez? A gyerekek még nem képeznek aktív vásárlói erőt, hiszen nincsen bevételük, fizetésük és nem költhetnek pénzt önállóan. Nos, a működési mehanizmusa a gyerekeknek szóló reklámoknak leegyszerűsítve nem más, mint hogy a gyermek találkozik a reklámmal valamilyen felületen. A reklámok lehetnek online, de akár egy újságban, vagy óriásplakáton is szembe jöhetnek. A gyereknek megtetszik az a játék, vagy ajándéktárgy, amelyet a reklám bemutat, kínál. És ha a reklámok felkeltik az érdeklődését és a vágyat benne, hogy szeretné azt a játékot, onnantól kezdve a reklám már szinte el is érte a célját. Mert mit csinál egy gyerek, ha valamit nagyon akar? Hát elkezdi rágni a szülei fülét érte. Hajthatatlanul. Az ünnepek előtt pedig melyik szülő tudna nemet mondani gyermekének, aki még a Jézuskának írt levelében is csak azt a játékot kéri, amit a reklámokban látott? Nos, hát valahogy így működnek leegyszerűsítve a gyerekeknek szóló reklámok, amiből egyre többel találkozhatunk mi is.
Reklámok gyerekeknek
Liyana Parker
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.